Reklamacje, Gwarancja i Serwis
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 570322324.
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną/gwarancyjną:
- WAŻNE nie odsyłaj towaru bez wcześniejszego kontaktu z nami. Część reklamacji jest rozpatrywana jedynie na podstawie opisu i zdjęć, a wysyłka nie jest konieczna. Uszkodzony/niewłaściwy towar prosimy zgłaszać mailowo na adres: office@batlit.pl
- Jeśli wysyłka jest konieczna, dobrze zabezpiecz zwracane produkty przed uszkodzeniami mechanicznymi, wilgocią i zwarciem. Wypełnij formularz na drugiej stronie ulotki dołączonej do przesyłki lub formularz dostępny >>TUTAJ<< i dołącz do paczki wraz z dowodem zakupu.
- Wydrukuj etykietę wysłaną przez nas paczkę i nadaj w wybranym przez siebie paczkomacie lub punkcie obsługi paczek (POP) InPost.
Warunki reklamacji i gwarancji w pełnym REGULAMINIE
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura).
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: office@batlit.pl lub telefonicznie: 570322324. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, starannie zabezpieczony. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Dobrze zabezpiecz zwracane produkty przed uszkodzeniami, wilgocią i zwarciem
- Wypełnij formularz na drugiej stronie ulotki dołączonej do przesyłki lub formularz dostępny>>TUTAJ<< i dołącz do paczki wraz z dowodem zakupu.
- Przesyłkę możesz odesłać na własną rękę lub korzystając z automatycznego zwrotu w kroku następnym
Warunki i zasady zwrotów w pełnym REGULAMINIE
Prosimy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie zwracanych towarów, aby nie uległy uszkodzeniu w trakcie transportu.