Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.
Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:
- Kto może dokonywać zakupów w sklepie www.batlit.pl?
- Czy jest dostępna zniżka na zamówienia w ilościach hurtowych?
- Czy rejestracja jest wymagana?
- Jak stworzyć zamówienie?
- Jak sfinalizować zamówienie?
- Jaki jest koszt dostawy?
- Jaki jest ostatczny koszt zamówienia?
- Jak zapłacić za zamówienie?
- Jak uzyskać fakturę VAT?
- Jak zmienić bądź anulować zamówienie?
- Jaki jest czas realizacji i dostawy zamówienia?
- Czy jest możliwość osobistego odbioru zamówienia?
- Czy zamówienia mogą być wysyłane za granicę?
- Czy produkty posiadają gwarancję?
- Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
- Czy jest możliwość zwrotu zakupionego produktu?
- Jak zwrócić bądź reklamować produkty?
Kto może dokonywać zakupów w sklepie www.batlit.pl?
Zakupy w sklepie www.batlit.pl dokonywać mogą zarówno klienci indywidualni (odbiorcy detaliczni) jak i firmy. Stali klienci hurtowi oraz instytucje mogą starać się o uzyskanie cen indywidualnych na wybrany asortyment. W tym celu prosimy o kontakt: office@batlit.pl, tel. 570322324. Stali klienci hurtowi oraz klienci instytucjonalni, np. urzędy państwowe i samorządowe – mogą dokonywać zakupów z odroczonym terminem płatności. Dostawa z odroczonym terminem płatności podlega indywidualnemu rozpatrzeniu i zatwierdzeniu.
Czy jest dostępna zniżka na zamówienia w ilościach hurtowych?
Tak, zniżka na zamówienia w ilościach hurtowych jest dostępna dla klientów zarówno indywidualnych jak i firm. Rabat jest wyliczany indywidualnie na podstawie zamówienia. W tym celu prosimy o kontakt: office@batlit.pl, tel. 570322324.
Czy rejestracja jest wymagana?
Nie, w naszym sklepie istnieje możliwość zakupów bez konieczności rejestracji z utworzeniem konta. W tym wypadku klient będzie musiał zarejestrować się jako gość, a jego dane nie będą zapamiętane. Dlatego przy każdym następnym zamówieniu klient będzie zobowiązany wypełnić wszystkie potrzebne do tego informacje. Natomiast utworzenie konta daje możliwość zalogowania się i tym samym dostęp do dodatkowych opcji takich jak sprawdzenie statusu zamówienia i wydruku faktury pro-forma. Wszelkie akcje rabatowe są dostępne jedynie dla zarejestrowanych użytkowników.
Jak stworzyć zamówienie?
W składaniu zamówienia rejestracja (założenie konta) jest zalecana choć nieobowiązkowa. Aby zamówić produkt należy, Umieścić go w koszyku poprzez kliknięcie na przycisk "do koszyka". W momencie dodawania produktu informacja o dodaniu pojawi się na przycisku "koszyka" w lewym górnym rogu strony i na pasku po prawej stronie. Aby przejrzeć, zmodyfikować i sfinalizować swoje zamówienie, należy przejść do koszyka przy pomocy przycisku "przejdź do koszyka" znajdującego się w menu u góry strony i na pasku po prawej stronie.
Jak sfinalizować zamówienie?
Zamówienie do realizacji jest składane ze strony z koszykiem. W kroku pierwszym należy sprawdzić czy towary dodane do koszyka się zgadzają. Następnie należy wybrać "złóż zamówienie". Kolejny krok to logowanie w przypadku klientów powracających bądź rejestracja nowych klientów. Rejestracja ma dwa warianty: z utworzeniem konta i jako gość. Obowiązkowe jest jedynie wypełnienie pól oznaczonych * (gwiazdką).
W kroku trzecim należy wybrać formę dostawy a następnie sposobu zapłaty. W razie potrzeby można w wyznaczonym polu wpisać wszelkie uwagi bądź wskazówki dla nas bądź kuriera i nacisnąć przycisk dalej. Następnie pojawi się zamówienie w ostatecznej formie. W tym momencie poprawki są jeszcze możliwe poprzez powrót do koszyka.
Jeżeli treść zamówienia jest poprawna, należy kliknąć na przycisku "złóż zamówienie". Na adres klienta zostanie przesłany e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu e-maila potwierdzający nie dojdzie do skrzynki głównej, uprzejmie prosimy o sprawdzenie folderu SPAM. Po złożeniu zamówienia wszelkie zmiany będą możliwe poprzez kontakt telefoniczny 570322324 lub mailowy office@batlit.pl.
Jaki jest koszt dostawy?
Przesyłki Krajowe:
Paczkomat Inpost - 11zł / 0zł*
Paczkomat Inpost Pobranie - 15zł
Kurier Inpost - 13.50zł / 0zł*
Kurier Inpost Pobranie - 17.50zł
Kurier DHL - 18zł
*przy zamowieniach powyżej 200zł
Przesyłki zagraniczne:
Czechy - 75zł
Litwa - 95zł
Niemcy - 50zł
Słowacja - 90zł
Włochy - 125zł
Jaki jest ostateczny koszt zamówienia?
Ostateczny koszt zamówienia jest sumą wartości zamówionych produktów i kosztów dostawy. Całkowita kwota pojawi się po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu formy dostawy i metody płatności.
Jak zapłacić za zamówienie?
W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możliwy jest wybór jednego z następujących sposobów płatności:
- przelew na konto bankowe - dane do przelewu podane będą w karcie potwierdzającej i w emailu potwierdzającym
- płatność elektroniczna - za pośrednictwem PayPal. Płatność za pomocą kart VISA, MasterCard i American Express bez konieczności rejestracji. Po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę płatności
Jak uzyskać fakturę VAT?
Aby uzyskać fakturę VAT w trakcie składania zamówienia w formularzu z danymi należy wybrać opcję „firma” i podać dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT prosimy umieścić w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, należy zaznaczyć w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podać adres, na który ma być przesłane zamówienie.
Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki zamówienia.
Jak zmienić bądź anulować zamówienie?
Zamówienie może być modyfikowane bądź anulowane (niedostępne w przypadku produktów wykonanych na zamówienie) jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), prosimy o jak najszybsze skontaktowanie się z nami najlepiej telefonicznie: 570322324.
Jaki jest czas od momentu złożenia zamówienia do momentu orzymania przesyłki?
Termin otrzymania paczki = czas realizacji + czas dostawy
Czas realizacji wynika od dostępności i ilości zamówionych produktów. Natomiast czas dostawy jest zależny od wybranej formy.
Czy jest możliwość osobistego odbioru zamówienia?
Tak, ale jedynie po wcześniejszym zamówieniu i umówieniu się na odbiór
Czy zamówienia mogą być wysyłane za granicę?
Tak, nasz sklep oferuje wysyłkę zamówień za granicę Polski. Jeśli kraj nie widnieje w cenniku dostaw prosimy o kontakt. Cena dostawy zostanie uzgodniona indywidualnie.
Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?
Tak, wszystkie produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję, którego czas jest zależny od rodzaju produktu. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę) do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji. Warunki gwarancji opisane są w regulaminie sklepu.
Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?
Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo office@batlit.pl.
Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, zakupiony w sklepie internetowym produkt może zostać zwrócony bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Pełny zwrot pięniędzy (z wyjątkiem opłat za dostawy) nastąpi po otrzymaniu przez nas towaru.
Jak zwrócić bądź reklamować produkty?
Aby zwrócić bądź reklamować towar należy postępować zgodnie z -> instrukcją lub należy skontaktować się z nami telefonicznie 570322324 bądź drogą mailową office@batlit.pl.