BatLit Sp. z o. o.
I. Definicje
§ 1
W niniejszym regulaminie, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:
- „Sklep”– sklep internetowy działający za pośrednictwem strony internetowej batlit.pl, poczty elektronicznej pod adresem office@batlit.pl oraz portalu Allegro
- „Sprzedawca”– właściciel Sklepu, tj. BatLit Sp. Z o.o. prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „BatLit”, ul. Jana Kazimierza 25/27, 95-070 Ruda Bugaj, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP: 947-19-888-66, REGON: 366574170; KRS:0000663944;
- „Użytkownik”– każda osoba lub podmiot, który zawarł ze Sprzedawcą umowę o korzystanie ze Sklepu w momencie akceptacji regulaminu;
- „Konto”– konto Użytkownika założone w Sklepie;
- „Klient”– osoba fizyczna lub podmiot gospodarczy, który zwarł umowę sprzedaży ze Sprzedawcą
- „Zamówienie” - złożenie przez Użytkownika oferty zakupu towarów z zaproszenia do składania ofert
- „przyjęcie Zamówienia” - akceptacja przez Sprzedawcę oferty złożonej przez Użytkownika i zawarcie umowy sprzedaży
II. Postanowienia ogólne
§2
- Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, w tym założenia Konta oraz zawierania i wykonywania umów sprzedaży towarów za pośrednictwem Sklepu.
- Akceptacja Regulaminu następuje w momencie zakładania Konta i/lub złożenia oferty zakupu.
- Umowa o korzystanie ze Sklepu zawarta w momencie akceptacji Regulaminu zawarta jest na czas nieokreślony.
§ 3
- Sprzedawca prowadzi sprzedaż w Sklepie za pośrednictwem sieci Internet. Treści prezentowane, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje nie są ofertą w rozumieniu przepisów art. 66 i 661Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.
- W związku z powyższym Sprzedawca może zmieniać ceny towarów aż do momentu zawarcia umowy sprzedaży z Użytkownikiem.
- Użytkownik może złożyć Zamówienie za pośrednictwem Sklepu, poczty elektronicznej, a także na witrynach Allegro (po uprzedniej akceptacji regulaminu tego serwisu) za pośrednictwem profilów utworzonych na tych witrynach.
- Umowa sprzedaży następuje w momencie potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia na zdefiniowaną liczbę, sprecyzowanych produktów i ustalonej cenie.
- Sprzedawca realizuje zamówienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i Unii Europejskiej.
- Prezentowane w Sklepie zdjęcia towarów nie oddają ich rzeczywistych rozmiarów i mają charakter informacji wizualnej.
§ 4
- Do prawidłowego korzystania ze Sklepu niezbędne jest:
- posiadanie komputera, laptopa lub innego urządzenia multimedialnego;
- posiadanie dostępu do sieci Internet;
- korzystanie ze standardowego oprogramowania w postaci systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, przy czym przeglądarka internetowa powinna obsługiwać pliki „cookies";
- posiadanie własnego, aktywnego adresu poczty elektronicznej.
- W przypadku braku spełnienia powyższych wymogów korzystanie ze Sklepu może być utrudnione lub niemożliwe.
III. Rejestracja i założenie Konta
§ 5
- Rejestracja i założenie Konta jest konieczna do złożenia zamówienia;
- Rejestracja i założenie Konta jest bezpłatne;
- Sklep podczas rejestracji umożliwia utworzenie jednego z dwóch Kont: Konta Zarejestrowanego i Konta Niezarejstrowanego (jednorazowego)
- Drogą mailową istnieje możliwość rejestracji i utworzenia jedynie Konta Niezarejestrowanego (jednorazowego)
- Przy utworzeniu Konta Zarejestrowanego dane Użytkownika zostają zapisane. Użytkownik ma dostęp do edycji i wglądu swoich danych osobowych i dotyczących zamówienia oraz możliwość składania kolejnych zamówień bez konieczności ponownego podawania danych po uprzednim zalogowaniu się do Konta za pomocą loginu i hasła;
- Przy utworzeniu Konta Niezarejestrowanego (jednorazowego) dane Użytkownika mogą nie zostać zapisane. Użytkownik po dokonaniu transakcji nie ma dostępu do edycji i wglądu danych osobowych i dotyczących Zamówienia na stronie Sklepu. Wszelkie zmiany dotyczące danych osobowych będą możliwe po uprzednim kontakcie ze Sprzedawcą. W celu złożenia kolejnego zamówienia konieczne będzie utworzenie nowego Konta.
- Konto mogą założyć: osoby fizyczne posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
- Każdy Użytkownik może założyć w Sklepie tylko jedno Konto Zarejestrownane.
- Rejestracja i założenie Konta wymaga uprzedniej akceptacji Regulaminu przez Użytkownika.
§ 6
- Osoba chcąca założyć Konto w Sklepie zobowiązana jest wypełnić i wysyłać do Sprzedawcy odpowiedni formularz rejestracyjny, znajdujący się na stronie Sklepu. Formularz rejestracyjny stanowi ofertę Sprzedawcy skierowaną do przyszłego Użytkownika w przedmiocie zawarcia umowy o korzystanie ze Sklepu.
- W formularzu rejestracyjnym przyszły Użytkownik zobowiązany jest do podania następujących danych: imię, nazwisko, numer telefonu, adres zamieszkania, adres e-mail, oraz hasło. W przypadku rejestracji podmiotów prowadzących działalność gospodarczą, niezbędne jest podanie również, nazwy firmy oraz numeru NIP.
- Zabronione jest dodawanie w formularzu rejestracyjnym treści o charakterze bezprawnym.
- Do wysłania formularza rejestracyjnego i zakończenia procedury rejestracyjnej na Stronie Sklepu, niezbędna jest akceptacja Regulaminu oraz złożenie oświadczenia w przedmiocie przetwarzania danych osobowych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz na przesyłanie informacji handlowej jest dobrowolne i nie jest konieczne do zawarcia umowy o korzystanie ze Sklepu i założenia Konta.
- Wysłanie formularza rejestracyjnego do Sprzedawcy stanowi przyjęcie oferty Sprzedawcy na zawarcie umowy o korzystanie ze Sklepu.
§ 7
- Sprzedawca jest uprawniony odmowy sprzedaży oraz wypowiedzenia umowy o korzystanie ze Sklepu w przypadku:
- zakończenia przez Sprzedawcę prowadzenia Sklepu;
- zakończenia przez Sprzedawcę prowadzenia działalności gospodarczej;
- zmiany przez Sprzedawcę przedmiotu prowadzonej działalności gospodarczej;
- stwierdzenia błędu w Sklepie, który wpływa na niekorzyść Sprzedawcy;
- złożenia oferty zakupu produktu dostępnego w zaproszeniu do składania ofert, ale którego sprzedawca nie posiada fizycznie w magazynie
- Wypowiedzenie/odmowa może nastąpić w formie pisemnej bądź mailem na adres e-mail Użytkownika podany na Koncie.
§ 8
- Użytkownik może wypowiedzieć umowę o korzystanie ze Sklepu w każdej chwili.
- Wypowiedzenie następuje poprzez oświadczenie złożone pisemnie na adres Sprzedawcy podany w Regulaminie lub mailowo na adres e-mail: office@batlit.pl.
- Konto zostanie usunięte niezwłocznie lub nie później niż w terminie 7 dni od dnia otrzymania takiego oświadczenia przez Sprzedawcę.
IV. Złożenie i przyjęcie Zamówienia
§ 9
- Przedmiotem Zamówień składanych przez Użytkownika za pośrednictwem Konta mogą być towary znajdujące się w zaproszeniu do składania ofert na Stronie internetowej Sklepu.
- Użytkownik może składać Zamówienia na towary znajdujące się w Sklepie za pośrednictwem Konta przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia do realizacji.
§ 10
- W celu złożenia zamówienia za pośrednictwem Konta, Użytkownik wybiera towary znajdujące się na Stronie Sklepu.
- Po dokonaniu wyboru towaru, Użytkownik poprzez kliknięcie na opcję „Dodaj do koszyka” zamieszcza towar w wirtualnym koszyku. Użytkownik może przeglądać zawartość swojego koszyka oraz dodawać lub usuwać z koszyka wybrany towar. Zawartość koszyka jest zapamiętywana tylko w przypadku zalogowanych Użytkowników Kont zarejestrowanych.
- Po podjęciu decyzji o założeniu Zamówienia, Użytkownik dokonuje wyboru sposobu płatności za towar oraz wyboru sposobu dostawy zakupionego towaru.
- W przypadku Zamówień z opcją płatności przy odbiorze Zamówienie zostaje złożone po kliknięciu przez Użytkownika na opcję „Złóż Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
- W przypadku Zamówień z opcją za przedpłatą Zamówienie zostaje złożone po kliknięciu przez Użytkownika na opcję „Złóż Zamówienie z obowiązkiem zapłaty” i wpłacie.
- Po złożeniu Zamówienia za pośrednictwem Konta, na adres poczty elektronicznej Użytkownika zostanie przesłana wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożenia Zamówienia.
- W momencie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę tj. w momencie zawarcia umowy sprzedaży, na adres mailowy Użytkownika zostanie wysłana wiadomość z informacją o przyjęciu Zamówienia do realizacji.
V. Płatności i cena
§ 11
- Sklep przy składaniu Zamówienia przewiduje do wyboru następujące formy płatności za towar:
- Przelew tradycyjny na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez Santander o numerze: 37 1090 2705 0000 0001 3538 3831;
- Karta debetowa, kredytowa, blik lub przelew online za pośrednictwem serwisu PayU
- Gotówka przy odbiorze (pobranie)
- Wykonanie płatności przez Klienta w formie innej niż wybrana w Zamówieniu bez poinformowania Sprzedawcy może spowodować opóźnienie w realizacji Zamówienia (Szczególnie przy wybraniu płatności PayU, a następnie wykonanie przelewu tradycyjnego na konto Sprzedawcy podane w pkt. 1)
- Zamówienia z formą płatności "przelew tradycyjny" będą realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy. Na podstawie indywidualnej decyzji Sprzedawca może zrealizować zamówienie po przesłaniu przez Klienta potwierdzenia zapłaty.
- Wraz z towarem Sprzedawca przesyła dokument sprzedaży.
- Dokumentem sprzedaży jest paragon fiskalny lub faktura bez VAT wystawiona na osobę prywatną bądź na firmę w języku polskim.
- Oryginalny wydruk paragonu jest wysyłany w formie fizycznej razem z zamówionym towarem. Faktura VAT wysyłana jest w formie cyfrowej na adres email podany w Zamówieniu.
- Wszystkie ceny towarów podawane są w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT oraz nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy podawane są w trakcie składania zamówienia i dodawane są do ceny towaru
- Koszt przesyłki jest uzależniony od aktualnego cennika przedstawianego Użytkownikowi w ofercie sprzedaży.
- Użytkownik ma prawo wyboru formy dostawy z listy zaproponowanej przez Sklep.
- Zamówienie z opcją przedpłaty, które nie zostanie opłacene w przeciągu 5 dni roboczych, licząc od dnia następnego od dnia złożenia Zamówienia (jeśli nie zostało ustalone inaczej ze Sprzedawcą), zostanie anulowane, a ewentualne wpłaty po tym terminie zostaną zwrócone Użytkownikowi.
§ 12
- Wszelkie zniżki (takie jak promocje, rabaty) są oferowane przez Sprzedawcę dobrowolnie.
- Kody rabatowe dostępne są jedynie dla Użytkowników Kont zarejestrowanych.
- Zniżki poza akcjami są przydzielane po uprzednim indywidualnym rozpatrzeniu.
- Sprzedawca ma prawo bez podawania przyczyny zmienić, wycofać zniżki lub odmówić sprzedaży towarów objętych ofertą zniżkową w każdym momencie przed zawarciem umowy sprzedaży.
- Aby skorzystać z oferty zniżkowej objętej ograniczeniem czasowym Użytkownik powinien złożyć Zamówienie przed zakończeniem trwania oferty.
- W związku z tym Zamówienia z opcją przedpłaty, ale nie opłacone w czasie trwania ofery zniżkowej zostaną anulowane, a ich realizacja nie będzie możliwa.
- Oferty zniżkowe się nie sumują.
VI. Termin realizacji zamówienia
§ 13
- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 3 dni robocze dla towarów magazynowanych oraz 14 dni robocze dla towarów niemagazynowanych. Czas realizacji jest naliczany od dnia potwierdzenia przez Sprzedawcę przyjęcia Zamówienia, chyba że w opisie zamawianego towaru lub w trakcie składania Zamówienia podano inny termin realizacji zamówienia, do momentu wysyłki.
- Czas realizacji zamówienia nie obejmuje czasu dostarczenia oraz dotyczy tylko dni roboczych.
- W przypadku niemożliwości realizacji zamówienia w podanym terminie, Użytkownik zostanie niezwłocznie poinformowany na adres poczty elektronicznej o tym fakcie oraz o przewidywanym terminie realizacji zamówienia (nie dłuższym jednak niż 30 dni od dnia złożenia zamówienia).
- Zamówiony towar wysyłany jest korzystając z zewnętrznych firm.
VII. Gwarancja i Reklamacje
§ 14
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie objęte są gwarancją. Okres ochrony gwarancyjnej dla konsumentów oraz jednoosobowych działalności gospodarczych na prawach kosumenta jest równy ustawowemu czasowi ochrony dotyczącej niezgodności towaru z umową (dawniej rękojmia) i wynosi 24 miesiące od momentu otrzymania towaru. Ogólne warunki gwarancji zgodnie z ustawą. Okres ochrony gwarancyjnej dla podmiotów nie będących konsumentami wynosi 3 miesiące.
- W przypadku spostrzeżenia jakichkolwiek nieprawidłowości zakupionego towaru Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą mailowo na adres office@batlit.pl
- Jeśli wysyłka reklamowanego towaru jest konieczna Klient dbając o odpowiednie zabezpieczenie towaru, powinien odesłać przedmiot na adres siedziby Sprzedawcy.
- Sklep ustosunkuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.
- Reklamacja towaru, który na czas wysyłki nie został przez Klienta odpowiednio zabezpieczony i w rezultacie został w tym czasie uszkodzony zostaje automatycznie uznana za niezasadną, a Sprzedawca na koszt Klienta o ile to możliwe dokona niezbędnych napraw i/lub odeśle prawidłowo zabezpieczony towar do Klienta.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną, Sklep zwróci Klientowi koszta poniesione w związku z wysyłką wadliwego towaru (z wyjątkiem dodatkowych koszów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańsza oferowana przez Sprzedawcę przesyłka)
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Sprzedawca w pierwszej kolejności podejmie próbę naprawy lub wymiany uszkodzonego towaru.
- Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.
§ 15
- Gwarancji nie podlegają pakiety oraz ogniwa, kupione lub regenerowane w Sklepie, które nie posiadają oryginalnej plomby gwarancyjnej. Za oryginalną plombę uważa się oznaczoną naklejkę z numerem serynym, która znajduje się na pakiecie lub naklejkę znamionową na ogniwie, a jej zerwanie powoduje utratę gwarancji.
- Gwarancji nie podlegają ogniwa litowo-jonowe (Li-ion) oraz litowo-żelazowo-fosforanowe (LiFePO4), w których zauważono ślad ingerencji w ogniwo np. ogniwa zostały samodzielnie zgrzane/lutowane, łączone w pakiety oraz, w których ogniwa zostały połączone bez układu zabezpieczającego.
- Gwarancji nie podlegają ogniwa rozładowane poniżej progu dla Li-ion 2,4V dla LiFePO4 2V i naładowane powyżej progu dla Li-ion 4,2V oraz LiFePO4 3,65V.
- Gwarancji nie podlegają pakiety oraz ogniwa Li-ion (litowo-jonowe)/LifePO4 (litowo-żelazowo-fosforanowe) kupione w naszym sklepie użytkowane bez układu zabezpieczającego ogniwa PCM/PCB/BMS. W takim przypadku klient zrzeka się wszelkich praw gwarancyjnych z tytułu zakupu ogniw Li-ion (litowo-jonowe)/LifePO4 (litowo-żelazowo-fosforanowe) bez układu zabezpieczającego ogniwa PCM/PCB/BMS oraz jest świadomy wszelkich niebezpieczeństw wynikających z ich niewłaściwego użytkowania i jednocześnie bierze na siebie odpowiedzialność za ich używanie.
- Układy zabezpieczeń PCB z balanserem, które nie są montowane w warunkach ESD nie podlegają gwarancji.
VIII. Prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość
§ 16
Prawo odstąpienia od umowy
- Zgodnie z ustawą Dz. U. 2020 poz. 287 z dnia 30 maja 2014 r. Klient będący konsumentem lub osobą fizyczną (przedsiębiorcą) zawierającą umowę bezpośrednio związaną z działalnością gospodarczą, z której wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego ma prawo odstąpić od umowy kupna/sprzedaży zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien wysłać oświadczenie informujące na adres mailowy office@batlit.pl przed upływem 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Na odesłanie towaru Klient ma kolejne 14 dni licząc od dnia wysłania oświadczenia.
- Prawo do odstąpienia umowy dotyczy jedynie produktów nieużywanych, w oryginalnych opakowaniach, z pełną otrzymaną dokumentacją i nieuszkodzonych (np. z powodu nieodpowieniego zabezpieczenia ich przez Klienta na czas wysyłki)
- Klienci nieobjęci prawem do odstąpienia od umowy zawartej na odległość chcący zwrócić z jakiegokolwiek powodu zakupiony towar proszeni są o kontakt mailowy. Decyzje o przyjęciu zwrotu podejmowane są indywidualnie.
§ 17
Skutki odstąpienia od umowy
- W przypadku odstąpienia umowy sprzedaży Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, poza kosztami dostarczenia produktów, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzyma zwrot towaru.
- Sklep dokona zwrotu płatności przy użyciu środków płatności wskazanych przez Klienta.
- Klient proszony jest o odesłanie lub przekazanie rzeczy na adres BatLit Sp. z o.o. Jana Kazimierza 25/27, 95-070 Ruda Bugaj, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni. Klient będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, które mogą zostać w zwykły sposób odesłane pocztą.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- Umowy, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
- Umowy, których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
IX. Polityka prywatności
§ 18
Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, administratorem Państwa danych osobowych jest firma BatLit Sp. z o.o. z siedzibą w Rudzie Bugaj, ul. Jana Kazimierza 25/27. Uzyskane w trakcie składania i realizacji zamówienia dane osobowe gromadzone są w naszej bazie danych Klientów i wykorzystywane są jedynie w zakresie koniecznym do realizacji Państwa zamówienia. Nie są one w żaden sposób udostępniane osobom trzecim, firmom czy organizacjom.
Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, prawo ich poprawiania, a także prawo żądania zaprzestania ich przetwarzania i ich usunięcia z bazy danych. Użytkownik może również wyrazić zgodę na przetwarzanie przez Sprzedawcę podanych w formularzu rejestracyjnym danych osobowych w celach marketingowych i reklamowych, w tym na otrzymywanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowym lub handlowym za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej. Rezygnacja z otrzymywania takiej informacji może być cofnięta w każdej chwili. W tym celu wysyłać maila z tematem o treści "Rezygnacja z newslettera" na adres office@batlit.pl
Cookies (ciasteczka)
Sklep internetowy nie zbiera w sposób automatyczny żadnych danych, z wyjątkiem danych zawartych w plikach cookies podczas samego korzystania z Witryny. Pliki cookies to małe pliki tekstowe wysyłane przez sklep internetowy i przechowywane na Państwa komputerze zawierające pewne informacje związane z korzystaniem przez Państwa z Witryny i Sklepu Internetowego. Wykorzystywane przez sklep internetowy pliki cookies mogą mieć charakter tymczasowy lub trwały. Tymczasowe pliki cookies są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, natomiast stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania przez Państwa z Witryny i służą do przechowywania informacji takich jak Państwa hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie z Witryny.
Sklep internetowy wykorzystuje wymienione pliki cookie w celach marketingowych oraz w celach optymalizacji serwisu.W każdym wypadku mogą Państwo zablokować instalowanie plików cookies lub usunąć stałe pliki cookies, wykorzystując stosowne opcje Państwa przeglądarki internetowej. W razie problemów doradzamy skorzystać z pliku pomocy przeglądarki lub skontaktować się z producentem przeglądarki, z której Państwo korzystacie.
W celu realizacji umowy sklep internetowy może udostępniać zebrane od Państwa dane do następujących podmiotów [dane partnerów, w tym tych, za pomocą których sklep realizuje zobowiązania lub wskazanie rodzajowe grupy takich partnerów, np. firmy kurierskie, operatorów systemów płatności, firmy obsługujące reklamacje itd.]. W takich przypadkach ilość przekazywanych danych ograniczona jest do wymaganego minimum. Ponadto, podane przez Państwa informacje mogą zostać udostępnione właściwym organom władzy publicznej, jeżeli wymagają tego obowiązujące przepisy prawa.
BatLit Sp. z o.o. może wdrożyć i stosować reklamy displayowych może korzystać z funkcji Google Analytics zaimplementowanych na bazie reklam displayowych (np. remarketing). Użytkownicy mogą zablokować usługę Analytics dla reklam displayowych oraz dostosowywać reklamy w sieci reklamowej Google w Menedżerze preferencji reklam. BatLit Sp. z o.o. może reklamować się w internecie, korzystając z remarketingu za pomocą Google Analytics. Dostawcy zewnętrzni, w tym Google, wyświetlają nasze reklamy w internecie.
BatLit Sp. z o.o. oraz dostawcy zewnętrzni, w tym Google, korzystają z własnych plików cookie (np. Google Analytics) i plików cookie firm zewnętrznych (np. DoubleClick) do informowania o reklamach, ich optymalizacji i wyświetlania na podstawie historii odwiedzin użytkowników w witrynie www.batlit.pl
X. Zastrzeżenia prawne
§ 19
- Wszystkie teksty, zdjęcia, nazwy własne oraz opisy towarów w Sklepie są chronione prawem autorskim. Zabrania się ich kopiowania i rozpowszechniania, używania do celów handlowych lub prezentacji na innych stronach internetowych bez zgody Sprzedawcy.
XI. Postanowienia końcowe
§ 20
- W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązujące.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 10.11.2019 r.